Založ si blog

Človek umiera toľkokrát, koľkokrát stratí priateľa … Venované Tebe

 

Človek umiera toľkokrát, koľkokrát stratí priateľa.

Hoci som ťa stratila, ale odvtedy žijem.

 

Priateľ je ten, ktorý o tebe všetko vie a predsa ťa ma rád.

Vieš a evidentne sa ti niečo nepáčilo … Napokon, ani mne …

 

Priateľstvo je zlatá niť, ktorá keď sa roztrhne, dá sa síce zviazať ale uzol zostane.

Uzlili sme … evidentne zbytočne …

 

Rozumieť možeš iba rozumom..no chapať možeš jedine srdcom!!!

Máme vôbec srdcia???

 

Niekedy je priateľstvo viac ako láska …

Bez komentára …

 

Priateľ je ten, kto ťa nikdy nezradí …

Čo tie reči??? Ale ok, asi som zradila aj ja Teba … ktovie ako …

 

Priateľstvo je len raz, udržuj si ho, ono príde včas,sem-tam hádka neprekáža, len hlúpak sa uráža.

Nezabudni nikdy … ja som sa neurazila … ja som sa sklamala … aj keď väčšinu to neprekvapilo (a ich názor som nikdy neriešila)

 

Nikdy sa nemeň kôli druhým, vždy buď sám sebou. Ak to urobíš stratíš všetko navždy.

Vraví sa, že nemáme hľadať chyby v druhých, ale najprv v sebe, zmeniť sa, až potom meniť druhých … Zmenila som sa … Len Tebe sa to asi priečilo …

 

Ak ťa v najťažšej chvíli tvojho života opustia tí, o ktorých si si myslel/a, že sú tvoji priatelia a podrží ťa, ten o ktorom by si si to nemyslela, zistiš kto bol skutocný priateľ.

Ten moment, tú ťažkú chvíľu si pamätám, neopustila si ma, len si ma riadne podkopla … v momente, keď zlomené srdce potrebuje barličky útechy …

 

Nikdy nestrácaj priateľa a ani ho neodsudzuj aj keď ta tisíckrát zradí či ublíži. Dávaj mu zakaždým šancu byť lepším lebo bez teba sa nikdy lepším nestane.

Ty už si dokonalá priateľka … ale nie pre mňa … ani ja pre teba … A šancu si mi vzala Ty, keď si mi „ruky v bok“ strelila tvoju pravdu do očí …

 

Nevysvetľuj, tvoji priatelia to nepotrebujú a nepriatelia by Ti aj tak neverili.

Ja to vysvetlenie nepotrebujem, ja ho totiž nechcem. A ja Ti tiež nič vysvetľovať nebudem. Stalo sa. Neodstane sa.

 

Priateľ je človek, ktorý Ťa nezradí,ale v najhorších situáciach Ťa podrží.

Asi som Ťa málo držala nad vodou … neviem … pri všetkých tých útrapách …

 

Je toho ešte veľa … Ale to by sme sa len naťahovali … Pre mňa je priateľstvo o kompromisoch, o tom, že ľudia sa majú radi, že s nadhľadom pozabudnú na tie negatíva, že majú so svojej spoločnosti dobrý pocit a že si nezávidia.

 

Neviem presne, kde sa stala chyba … Čo som urobila zle … Nechcem to vedieť. Na to je už neskoro a túto niť už nezviažeme.

 

Ja Ti prajem, aby si konečne začala žiť život pre seba, aby si robila to, čo Ťa baví a nie to, čo Ťa zaťažuje, aby Tvoji priatelia boli k Tebe dobrí a nesebeckí, aby s bola zdravá a aby sa zlé vyhýbalo aj Tvojim najbližším a prajem Ti, aby si našla lásku, ktorá Ťa nebude zarmucovať, robiť Ti vrásky, spôsobovať smútok, lásku, ktorá Ti odpíše, zavolá, nie vtedy, kedy sa jej zachce, lebo je proste taká, ale preto, že sa jej zachce Teba.

 

Na koniec už len posledné slová :

 

Niekedy zabúdame na to, čo by sme mali mať navždy v srdci.

Napriek všetkému … NIKDY NIKDY nezabudnem …

 

 

Ďakujem,

 

Tvoja „kedysi someone special“

 

Podvod

Fanúšikovia hokeja, pozor. Neznámy páchateľ ponúka na internetovom portáli falošné lístky na MS

16.04.2024 15:11

Vystupuje pod rôznymi menami, s rôznymi telefónnymi číslami a uvádza odlišné bankové účty, na ktoré žiada zaslať peniaze.

Russia Ukraine War

Chýbali rakety, zničili elektráreň. Zelenskyj sa hnevá, že Ukrajine chýba ochrana, akú dostal Izrael

16.04.2024 15:07

Volodymyr Zelenskyj sa sťažuje, že Izraelu pomohli spojenci ochrániť vzdušný priestor pred útokom Iránu, ale od neba nad Ukrajinou dávajú ruky preč.

Filip Kuffa

Výbor neprijal uznesenie k preletu vrtuľníka s Kuffom nad národným parkom

16.04.2024 14:57

Kuffa mal helikoptérou letieť bez povolenia ponad najprísnejšie chránené územia Malej Fatry, čím sa mali ohroziť napríklad hniezdiace vzácne vtáky.

ČR SR politika premiér Fico návšteva prvá

Prieskum: Za urovnanie vzťahov s Českom je 70 percent Slovákov

16.04.2024 14:15

Opačný názor má 17 percent populácie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 3310x
Priemerná čítanosť článkov: 3310x

Autor blogu

Kategórie

Archív